REGULAMIN DOSTAW

REGULAMIN DOSTAW

REGULAMIN  DOSTAW ODZIEŻY ROBOCZEJ RATES

W NASZEJ FIRMIE DOKONASZ ZAKUPÓW ONLINE BEZ WSTAWANIA OD BIURKA.TOWAR WRAZ Z FAKTURĄ ZOSTANIE DOSTARCZONY PRZEZ KURIERA WPROST DO TWOJEJ FIRMY. Jesteśmy dostępni pod tel.513 73 79 79 e-mail: rates1@wp.pl
REGULAMIN
Osoba składająca zamówienie, zwana dalej Kupującym, musi być osobą  pełnoletnią prowadzącą działalność gospodarczą / Firmą.
Podanie niepełnych danych,lub niewyraźne wpisanie(np.brak adresu odbiorcy nr.tel.Sprawia,że takie zamówienie jest odkładane do uzupełnienia danych i nie przechodzi do realizacji.)Dlatego proszę o podanie na zamówieniu aktualnego numeru telefonu do osoby odpowiedzialnej.
Wysyłając zamówienie należy określić.
Czy jest to zamówienie.Czy tylko zapytanie cenowe.
UWAGA! Zamówienia z błędnie podanymi danymi adresowymi, lub budzące wątpliwości nie będą wysyłane.
Nie realizujemy zamówień terminowych !
(ZAMÓWIENIA Z OKREŚLONYM TERMINEM DOSTAWY BĘDĄ ODRZUCANE.)
UWAGA !  TOWAR JEST SPRZEDAWANY NA PACZKI,
NIE SPRZEDAJEMY POJEDYŃCZYCH SZTUK (wzorów.) Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. Minimalne zamówienie już od 10 sztuk.Nie szyjemy odzieży dla osób nietypowych. Nie zajmujemy się krawiectwem miarowym.
e-mail: rates1@wp.pl

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTAWY TRANSPORTEM FIRMOWYM RATES (TYLKO DUŻE ILOŚCI.)transport firmy Rates tel.513737979

DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ DO FIRM

REGULAMIN DOSTAW
REGULAMIN DOSTAW ZAOPATRZENIE FIRM

(Po przekroczeniu 20 000,00 zł.netto obrotu rocznie mogą ubiegać się o status dystrybutora.  CENY DLA DYSTRYBUTORÓW MOGĄ BYĆ USTALANE INDYWIDUALNIE.)

ODZIEŻ ROBOCZA HURT

* HURT OZNACZA ILOŚCI KARTONOWE (+- 30 kg.)
Nie dotyczy dbiorców torebkowych.(małe paczki foliopaki.)
——————————————————–

Towary będące na stanie w magazynie są wysyłane natychmiast.

KOSZT PRZESYŁEK

FORMY PŁATNOŚCI

1)Przelew bankowy na konto-realizacja zamówień jest dłuższa i towar zostanie wysyłany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.(Po wpłynięciu zapłaty, zamówienie przechodzi do realizacji, jeśli są na stanie magazynowym są wysyłane natychmiast. Jeśli nie ma na magazynie przechodzi do fazy realizacji (jest szyte.)Nigdy nie należy zostawiać wpłaty na ostatnią chwilę.

Towar szyty na zamówienie . Zamówienie przechodzi do fazy realizacji (jest szyte) dopiero po wpłynięciu należności na nasze konto. Dla tego po otrzymaniu faktury PRO-FORMA należy jak najszybciej przelać pieniążki na nasze konto. Jeśli w przeciągu 14 dni od otrzymania Faktury PRO-FORMA nie wpłynie wpłata takie zamówienie zostaje anulowane. Nie należy bez faktury Pro-Forma wpłacać pieniędzy na konto.

2)Za pobraniem – płatność następuje podczas
dostawy paczki przez przewoźnika.

Nie przyjmuje też potwierdzeń w formie zeskanowanego polecenia przelewu.

Jedynym potwierdzeniem wpłaty za zamówienie jest  zaksięgowanie środków na naszym rachunku bankowym.
Wpłat należy dokonywać na poniższe konto bankowe:

Numer konta: 84 1320 1537 0379 3846 3000 0002

UWAGA !

SPRZEDAŻY KREDYTOWANEJ Z ODROCZONYM TERMINEM PŁATNOŚCI NIE REALIZUJEMY !

UWAGI

Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia
i inne niedogodności
wynikające z funkcjonowania przewoźników.
Dokładamy jednak wszelkich starań,
aby paczki planowo dotarły do odbiorcy.

W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem KURIER  zostawia awizo. W przypadku gdy odbiorca nie posiada środków na pokrycie kosztów przesyłki lub nie ma na miejscu osoby odpowiedzialnej za odbiór przesyłki odbiorca może zostać obciążony dodatkowymi kosztami powtórnej dostawy lub dostawy oraz zwrotu.

Paczkę  należy odebrać z siedziby firmy kurierskiej.
Należy posiadać przy sobie dowód osobisty.

Kurier zostawia paczkę pod wskazanym adresem
bez sprawdzania tożsamości odbiorcy.
Jeśli odbiorcy nie ma na miejscu kurier zostawia awizo.
Należy skontaktować się z kurierem i umówić się na dostarczenie paczki.

UWAGA! KURIERZY DOSTARCZAJĄ PRZESYŁKI W godz. 7,00-20,00

W przypadku zwrotu paczki do naszej firmy
z powodu nieobecności odbiorcy
lub nieodebrania przesyłki we wskazanym terminie,
nasza firma  obciąży odbiorcę kosztami transportu oraz zwrotu .

W przypadku powstania dodatkowych kosztów transportu związanych np.
z nieodebraniem towaru spowodowanym brakiem gotówki w przypadku płatności za pobraniem,brak odbiorcy towaru w trakcie dostarczenia przesyłki,itp.-koszty te pokrywa klient.W przypadku większej niż 2 krotnej nieudanej próby dostarczenia przesyłki za pobraniem z powodu nieobecności lub braku gotówki ,odbiorca ponosi także dodatkowe koszty wielokrotności (wszelkie ponowne próby dostarczenia przesyłki są dodatkowo płatne. ) Uwaga ! Przesyłki z gwaranowaną dostawą są dużo droższe.
Jeżeli klient celowo nie odbiera przesyłki pomimo pozostawionego awizo
(np.brak gotówki itp. zostaje to odnotowane w kartotece klienta i nie będzie przy następnych zamówieniach mógł być traktowany priorytetowo,przesyłki będą mogły być realizowane z płatnością z góry,lub utraci możliwość robienia zakupów w naszej firmie.
W przypadku zwrotu przesyłki wysłanej do klienta za  pobraniem.Klienci którzy określają termin dostawy do dnia (bo jak nie to nie odbiorą przesyłki) otrzymują status niewiarygodnego odbiorcy.Towar mogą otrzymać tylko po zapłaceniu z góry.
Następne wysyłki będą realizowane tylko w formie przedpłaty,
po wpłaceniu całej kwoty i zaksięgowaniu na naszym koncie. Dla klientów ociągających się z zapłatą stosujemy metodę TAK SZYBKO TOWAR DOSTAJESZ JAK ZAPŁACIŁEŚ.

Prosimy, aby przy zamówieniach zawsze podać
numer 
komórkowy telefonu odbiorcy .
Pozwoli to uniknąć sytuacji niedostarczenia paczki.

ZAMÓWIENIE POWINNO BYĆ TAK NAPISANE,ABY MOŻNA BYŁO JE WYDRUKOWAĆ.

Zamawiający ponosi koszty przesyłki.Waga towaru łącznie z opakowaniem i kosztem transportu.
Patrz:”CENNIK PRZESYŁEK”
(JEŚLI BRAK TOWARU NA MAGAZYNIE
ZAMÓWIENIE JEST TRAKTOWANE JAKO OCZEKUJĄCE  a czas trwania zależy od dostępności np. tkaniny,wolnych mocy przerobowych lub innych zdażeń losowych a czasami może okazać się niemożliwe do zrealizowania.)

Zamieszczony cennik stanowi informację handlową
i nie może być uznawany za ofertę w rozumieniu
art.66,ust.1 Kodeksu Cywilnego

Niniejsza witryna nie jest sklepem internetowym.
Przed zamówieniem towaru należy swoją decyzję przemyśleć ,gdyż wymienianie utrudnia nam pracę.
REKLAMACJE

Przy zwrocie lub zamianie towaru,dbiorca pokrywa koszty transportu w obie strony.
Jeśli towar jest przeceniony lub używany niezgodnie z przeznaczeniem
nie podlega reklamacji.
*UWAGA*Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem.
Zwracając towar należy wyraźnie określić przyczyny zwrotu.
Będzie to brane pod uwagę przy rozpatrywaniu reklamacji.
Ewentualny zwrot towaru możliwy tylko do 14 dni od dnia zakupu (Nie dotyczy firm.)
ODZIEŻ SZYTA NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE O CECHACH SPECYFICZNYCH OKREŚLONYCH PRZEZ INDYWIDUALNEGO KLIENTA NIE PODLEGA ZWROTOWI ANI ZAMIANIE.

Klient składając zamówienie w naszej firmie jednocześnie akceptuje niniejszy regulamin.
UWAGA    !!!
OSOBOM PRYWATNYM (NIE PROWADZĄCYM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ i ROLNIKOM RYCZAŁTOWYM -RR) TOWARU NIE SPRZEDAJEMY!
ZAMÓWIEŃ PRZYSYŁANYCH SMSem nie realizujemy!

TOWARU W ILOŚCIACH DETALICZNYCH NIE SPRZEDAJEMY !

Towar jest sprzedawany na kartony i paczki. Nie sprzedajemy pojedyńczych sztuk (wzorów.)

NOTY KORYGUJĄCE

Zamawiający towar powinien podać prawidłowe dane do faktury vat.

W przypadku podania błędnych danych należy przysłać notę korygującą wraz z załączoną pustą  zaadresowaną kopertą zwrotną z naklejonym znaczkiem.


UWAGA ! Jeśli była wystawiona faktura Pro-Forma ,realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie
wpłynięcia należności na konto bankowe .

JAK SKŁADAĆ ZAMÓWIENIE ABY BYŁO SZYBKO ZREALIZOWANE.
Zawsze utrzymujemy duże stany magazynowe (hurtownia firmowa)
co sprawia,że towar będący w magazynie  jest wysyłany  do odbiorcy natychmiast.
Proces produkcji odzieży polega na tym,że krojone jest po 50-100 szt. z jednego rozmiaru w kilku kolorach (nie wszystkie tkaniny są jednakowej szerokości. Dlatego najlepiej zamawiać minimum po 10 szt. lub więcej z jednego rozmiaru.) W magazynie zawsze posiadamy rezerwę kilka tysięcy metrów tkanin i dzianin. Składając rozdrobnione zamówienia,trzeba się liczyć z dłuższym oczekiwaniem na realizację .Należy pamiętać,że nie zawsze wszystkie rozmiary z danego wzoru i koloru są na magazynie nie szyjemy pojedyńczych sztuk ,zwłaszcza asortymentu który jest oznaczony *tylko na zamówienie.
1)W pierwszej kolejności realizujemy zamówienia hurtowe (duże dla odbiorców o statusie dystrybutorów.)
2)W drugiej kolejności do odbiorców hurtowych stałych.
3)W trzeciej kolejności do odbiorców incydentalnych i torebkowych. Taka kolejność obowiązuje jedynie w przypadkach gdy jakiegoś towaru nie ma w magazynie i musimy doszywać.(Jeśli jest w magazynie, jest wysyłany natychmiast i nie obowiązuje żadna kolejność.)
W wyjątkowych przypadkach za dodatkową opłatą możemy zrealizować zamówienie ekspresowe,jednak robimy to niechętnie.(Koszt opłaty uzgadniamy indywiualnie.tel.513737979)
Zamówienia należy składać z wyprzedzeniem.
Jeśli dany towar jest w magazynie,wysyłka następuje  natychmiast.
Jeśli zamówionego towaru akurat brakuje na stanie, jest doszywany w pierwszej kolejności  dla odbiorców Hurtowych (kartonowych.)

tel :513-73-79-79

zamówienia kliknij KONTAKT

Składając zamówienie należy najpierw skontaktować się telefonicznie,oraz określić sposób i miejsce odbioru towaru.Podczas składania zamówienia, należy określić się czy jest to zamówienie,czy tylko zapytanie cenowe.
Składając zamówienie należy określić nr.Katalogowy zamawianego artykułu,rozmiar,kolor i rodzaj zapięcia.Jeśli kupujący w zamówieniu nie podaje koloru i rodzaju zapięcia danego wyrobu jest traktowane jako obojętne.
Oraz podać dane kontaktowe:Nazwę firmy,nip,adres,oraz imię , nazwisko  nr telefonu i adres e-mail zamawiającego (w celu potwierdzenia.)Jeśli w zamówieniu brakuje danych ,zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane.
Najczęściej posiadamy na magazynie wystarczające ilości towaru,aby zrealizować zamówienia  natychmiast.Przesyłka dociera do odbiorcy w przeciągu 3 dni.
Proszę wziąść pod uwagę,że produkujemy np.fartuchy w 8 rozmiarach i 8 kolorach,oraz dużą ilość wzorów.Proszę przeliczyć średnio jeden rozmiar przez 50 szt. następnie przez jeden kolor, wtedy zrozumiecie ,że czasami trzeba poczekać jak jakiegoś rozmiaru w jakimś kolorze brakuje na magazynie. Cennik dotyczy zamówień typowych przedstawionych na fotografiach.Wzór, kolor i rozmiar w ilościach hurtowych.
UWAGA! W zamówieniech bez określonego koloru odzieży, jest traktowane jako kolor obojętny.
*UWAGA*
ZAPYTANIA: proszę pisać krótko i na temat.
Czytaj uważnie a nie będziesz musiał pytać.
(Czas to pieniądz. Nie należy go marnować.)

Zamówienia proszę pisać krótko i zrozumiale (należy wyraźnie określić który artykuł się zamawia.)
Należy podać/nr.kat./ kolor/ oraz ilość sztuk rozmiarów.
*UWAGA*
Nie zajmujemy się krawiectwem miarowym  (nie szyjemy odzieży dla osób nietypowych.)
Jeśli odbiorca potrzebuje odrębną fakturę za usługę transportową, to proszę to zaznaczyć w zamówieniu. Koszt przesyłki ponosi klient.
KOSZT PRZESYŁEK
PRZESYŁKI  WYSYŁAMY FIRMĄ KURIERSKĄ. Koszt transportu do 30 kg.20 zł.netto (Koszt pobrania 10 zł.netto)
REGULAMIN  DOSTAW ODZIEŻY ROBOCZEJ RATES

UWAGA!
DO FIRM i OSÓB BUDZĄCYCH WĄTPLIWOŚCI (NIEWIARYGODNYCH)TOWARÓW NIE SPRZEDAJEMY i NIE WYSYŁAMY!

Co oznacza klient niewiarygodny? (Jeśli klient zamawia towar i za kilka dni rezygnuje lub nie odbiera przesyłek otrzymuje status NIEWIARYGODNEGO ODBIORCY.)
Klienci drobni torebkowi nie mogą uczestniczyć w promocjach i ceny hurtowe ich nie dotyczą.

Co oznacza zamówienia hurtowe? Są to ilości w opakowaniach zbiorczych .
Opakowania zbiorcze KARTONY. (zawierające 50-100 szt /kompletów odzieży/+- 30 kg.
Opakowania zbiorcze mniejsze -FOLIOPAKI zawierające 10-20 szt./kompletów odzieży/czapek/
Natomiast zamówienia rozdrobnione , kilka sztuk z różnych modeli odzieży.
Pytaj w dobrych sklepach o odzież firmy RATES.
KOSZT PRZESYŁEK
ODZIEŻ ROBOCZA RATES

tel.513737979
Odzież sprzedawana jest w opakowaniach zbiorczych. Hurtowych.

1) Dla klientów hurtowych w Kartonach. (waga kartonu do 31,5 kg.)
ODZIEŻ ROBOCZA RATES HURT

RATES PRODUCENT ODZIEŻY ROBOCZEJ